Livrarea
1 Livrarea produselor comandate va fi făcută prin intermediul companiei de curierat FAN COURIER sau Sameday, la adresa menționată în momentul plasării comenzii.
2 Livrarea normală pe teritoriul României, se va efectua în termen de 2-5 zile lucrătoare de la recepționarea comenzii.
3 Plata transportului este de 20 RON (TVA inclus) indiferent de cantitate si distanta pentru zona unde compania de curierat are aria de desfasurare.
Primirea comenzilor și înlocuirea produselor:
1 Produsele vor fi livrate de către firma de curierat la adresa menționată în comandă, între orele 09:00- 17:00 în zilele lucrătoare. Reprezentantul firmei de curierat va încerca să contacteze telefonic cumpărătorul în prealabil. În cazul în care coletul nu este preluat, personalul firmei de curierat va lăsa o înștiințare, după care va încerca să efectueze livrarea din nou.Vom oferi întotdeauna toate informațiile primite de la Dvs. în legătură cu adresa specificată pentru livrare și orice alte mențiuni făcute în momentul plasării comenzii, însă nu putem verifica dacă acestea sunt întotdeauna luate în considerare.
2 În cazul în care și a doua tentativă de livrare eșuează din cauza Cumpărătorului, costul celei de-a doua livrări va fi suportat tot de acesta.
3 După primirea comenzii, cumpărătorul va verifica fiecare articol conținut în colet şi se va asigura că produsele corespund celor indicate pe factură și comenzii plasate. În cazul în care se observă orice nereguli, cumpărătorul va contacta imediat departamentul de Relații Clienți pentru soluționarea acestora. Produsele nu pot fi verificate in momentul livrării, ci doar după efectuarea livrării de către curier la adresa menționată în momentul efectuării comenzii.
4 După această verificare nu vom mai putea accepta reclamații referitoare la comenzi incomplete.
5 În cazul în care produsele sunt avariate iar acest lucru a intervenit înaintea preluării comenzii sau pe parcursul livrării, Cumpărătorul va notifica departamentul de Relații Clienți la adresa contact@derfranz.ro în maxim 24 de ore de la recepționarea coletului. În asemenea situații, CRIVIO IMPEX SRL va înlocui produsele defecte.
Returnarea produselor
1 Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice de la data livrarii pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract în afara spatiilor comerciale.
2 Se pot returna doar produse nealimentare care nu au fost folosite sau utilizate in orice fel (sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9 – 15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale, urmatoarele: „produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena din cauza ca au fost desigilate de consumator”);
3 Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: Ordonanta Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozitiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplica in cazul vanzarii de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului.
4 Produsele returnate trebuie sa fie insotite de dovada platii, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele;
5 Transportul coletului cu produse returnate se plateste